رئيس هيئت تيراندازی استان يزد گفت : پتانسيل و ظرفيت اين را داريم كه به عنوان قطب تيراندازی در كشور باشيم.

محمدحسین خردمند در گفتگوی اختصاصی با سایت اداره كل ورزش و جوانان استان یزد گفت :  در سطح استان استعدادهای خوبی در رشته تیراندازی  داریم و می توانیم با پرورش مستعدان این رشته ورزشی و فراهم كردن زیرساخت ها به قطب تیراندازی كشور تبدیل شویم.

 وی افزود : سایت تخصصی اهداف پروازی و سالن بین المللی اختصاصی تیراندازی در حال احداث است كه امیدواریم به زودی مورد بهره برداری قرار بگیرند چراكه گام بزرگی در توسعه ورزش تیراندازی برداشته خواهد شد.  

 رئیس هیئت تیراندازی استان یزد همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی استان به صورت ماهیانه خبر داد و اظهارداشت: این مسابقات با اهداف آمادگی تیراندازان استان در دو رشته تپانچه و تفنگ و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

 خردمند از برگزاری کلاسهای اموزشی داوری و مربیگری ،تعامل با اموزش و پرورش ،تعامل با دانشگاههای استان ،توسعه تیراندازی در کلیه شهرها  و بخشهای استان ، استعداد یابی در ردههای مختلف سنی و توجه ویژه به بخش خصوصی در جذب اسپانسر و حامی مالی خبر داد.

 وی تصریح كرد : در حال حاضر با بضاعت كمی كه داریم در تربیت تیراندازان اقدامات خوبی صورت گرفته كه یكی از بانوان منیژه زارع در مسابقات قهرمانی آسیا نیز موفق شد به همراه تیم ملی به مدال دست پیدا كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا